Några klubbar har gjort klart med fler spelare sen senaste uppdateringen eller så har dom bara uppdaterat sin hemsida, följande övergångar är nu bekräftade:
 
BK Hird har gjort klart med ytterligare en gammal Skarphagenspelare, det är Mikael Nilsson som valt spel för BK Hird under 2014.
 
Kuddby IF har värvat ytterligare spelare inför säsongen det är Jimmy Karlsson som kommer från Åby IF, Jonathan Källström från IK Sleipner. Timothy Schultz från Smedby AIS. Sen har även Kim Vaattovaara valt att satsa på fotbollen igen efter ha varit ass-tränare under 2013.
 
Västra Husby IF har stärkt upp truppen med Ludwig Söderlind från Smedby AIS.
 
Imorgon kommer en update ang. matcherna i helgen. Kul o se att så många följer detta och intresset finns verkligen, men återigen det krävs lite från eran sida med ifall detta ska bli riktigt bra.
 
Det går o skicka meddelande till min sida på Facebook, gör gärna det med frågor. Framför allt så vill jag att tränare o lagkaptener ska göra detta så jag kan ha en ständig kontakt med någon punkt i varje klubb. Skriv gärna vilken klubb ni är delaktig i, jag har koll på de flesta men alla har ja inte koll på tyvärr. Tyvärr kan ja inte skicka till er utan att ni har tagit första "steget" så att säga :) De som inte har Facebook kommer ja försöka nå med mail. Har ni mailerna till dom så kommentera göra dessa så jag har koll på dom. Kom igen nu gubbar se till o hjälp till o göra detta så seriöst som möjligt!
 
//Tills nästa gång.