Tyvärr har jag inte hunnit fått svar från Gusums tränare Dennis Andersson så jag går vidare med Bråvalla, där jag har pratat med spelaren Simon Davidsson, han säger så här inför premiären.
 

Som nykomling brukar det vara standard att ha som målsättning att hänga kvar första året, stämmer det bra in även på er?

Klubbens målsättning är att komma top 3 i serien, men det kan bli tufft.

Någon match som kittlas lite extra så här inför säsongen som ni verkligen ser fram emot?

Alla matcher kittlas iår då vi kommer från div 6 som inte fanns någon klass i alls och alla matcher tror jag kommer bli tuffa men extra kittlas nog mot Saltängen, Loddby, Åby och speciellt mot Kuddby.

Det finns många bra spelare i serien iår, finns det någon spelare i något lag som du skulle vilja plocka över om du fick välja fritt?

Har inte så bra koll om vilka som lirar i dom andra lagen. 

Vilka vinner serien iår? Och vilka åker ur?

Jag tror nog att Kuddby vinner serien i år och vilka som åker ur har ja inte en aning om men om man ja var tvungen o välja skulle de nog bli Ringarum och Riverside

 

Jag tror Gusum vinner denna match på ren rutin, tror på 3-0.

Gusums IF - Bråvalla IK 17:00 Dalängen

 

//Tills nästa gång

 

Kommentera

Publiceras ej